לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    למי לפנות לפני ביצוע פינוי גגות אסבסט

    אסבסט הוא חומר שהיה להיט בשנות החמישים של המאה הקודמת. מדובר בחומר פשוט, יעיל, נוח וזול שענה על הצרכים של הלקוחות. אסבסט הוא חומר זול יחסית אשר מבודד טוב מלחות, גשם וכו. לכן, על גגות בתים רבים בישראל ניתן לראות שרידים מחומר זה מהתקופה שבה היה צורך בבניית בתים ויצירת מקומות מגורים במהירות. אך עם השנים המדע התקדם ואיתו ההבנה שאסבסט הוא חומר מסוכן שעלול להוביל במקרים רבים להתפתחות סרטן בקרב דיירי הבניין. בשנת 2011 התקבל חוק במדינת ישראל האוסר על השימוש בחומר באופן רשמי.

    במהלך השנים, כמו במקרים אחרים, עלול גם האסבסט להישחק. כתוצאה מכך נוצר פיזור של חלקיקי האסבסט באוויר, ובקלות להיכנס למערכת הנשימה שלנו, ושם לגרום לנזק בריאותי רב. פינוי גגות אסבסט מומלץ ביוצר אם אתם מזהים שרידים של חומר זה בבית שלכם. רק מומחים בעלי הניסיון והאישורים הנדרשים יכולים לתת לכם שירותי פינוי אסבסט. חברת 'גגות ובנייה קלה' היא אחת החברות המורשות לטפל בגגות אסבסט.

    מי רשאי לבצע פינוי גגות אסבסט?

    מכיוון שמדובר בחומר מסוכן למדי, לא כל אחד יכול לבצע פינוי גגות אסבסט. זה לא חומר שאפשר להזיז רק בגלל שראיתם סרטון ברשתות החברתיות ואתם יודעים לעשות תיקונים בבית. אנחנו מדברים על חומר מסוכן שדורש ציוד מיגון מתאים, רכבים המתאימים להובלת החומר המסוכן וכן הלאה. לכן ההמלצה היא קודם כל להיעזר באנשי מקצוע שמבינים בתחום. לרוב, התהליך מתחיל בהתזת מים על החומר על מנת להדק אותו ולהפחית את חלקיקי האבק המתפזרים באוויר. משם יש להעביר את הלוחות, בזו אחר זו, לרכב המיועד שנמצא בקרבת מקום, בעזרתו לקחת את החומר המסוכן ולהביאו למקום המורשה להטמנה של האסבסט.

    מה עליכם לעשות לאחר פינוי האסבסט?

    סביר להניח כי הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק איתו הוא גג אסבסט בבית שלכם. בל במקרה זה אין לכם ברירה. כדי לשמור על בריאותכם ובריאותם של כל הנוכחים אתם חייבים להזמין שירותי פינוי גגות אסבסט אם אתם מזהים על הגג שלכם את החמור. כך תוכלו למנוע נזקים ופגיעה בגופכם ובגופם של שאר דיירי הבניין עמם אתם כנראה בקשר. להזמנת מומחים לפינוי אסבסט צרו קשר עם חברת 'גגות ובנייה קלה'!

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים