לקבלת ייעוץ

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השלבים המרכזיים בתהליך סגירת מרפסת

    בעלי בתים ודיירי רבים שרוצים להפיק את המרב מהשטח של המרפסת שלהם תוך הגברת הנוחות שלהם בעת שימוש במרפסת. כאשר מדובר במרפסת פתוחה, במיוחד בקומות הגבוהות, לא תמיד מזג האוויר הוא נוח, המאפשר ישיבה נינוחה במרפסת. בעזרת פנלים מבודדים ניתן לסגור את  המרפסת וכך להתגונן מפני שינוי מזג האוויר. בין היתרונות הרבים של סגירת מרפסת עם פנלים מבודדים הם עמידותם בפני פגעי מזג האוויר, בידוד תרמי, בידוד אקוסטי ומשיכה אסתטית. חברת 'גגות ובנייה קלה' ישמחו לסגור עבורכם את המרפסת וליצור עבורכם חלל נעים ואסתטי בקלות ובמהירות.

    מדריך מקיף עבור סגירת מרפסת עם פנל מבודד

    דרך מצוינת להרחיק את הרוח והגשם במהלך החורף היא על ידי סגירת מרפסת בפנל מבודד. פנלים אלו מספקים בידוד למרפסת, ומגנים עליה מפני פגעי מזג האוויר כמו גשם, רוח, אבק ועוד. לא משנה מה מזג האוויר בחוץ, המרפסת שלכם תהיה שימושית כל השנה.

    בית חסכוני יותר באנרגיה הוא תוצאה של בידוד תרמי מעולה שמספקים לוחות מבודדים. תכונות הבידוד המצוינות שלהם מונעות מהאוויר החם לברוח מבפנים החוצה. חיסכון באנרגיה ונוחות משופרת יכולים לפעול לטובתכם כאשר אתם סוגרים את המרפסת עם פנלים מבודדים. זה יעזור למנוע אובדן חום בחורף ולהפחית את עליית הטמפרטורה בקיץ.

    התקנת לוחות מבודדים יכולה להפחית משמעותית את רעשי הרקע, וכתוצאה מכך תקבלו סביבה פנימית שלווה ושקטה יותר. לא תצטרכו לדאוג לגבי רעשים מבחוץ כמו תנועת רכבים בשכונה בגלל יכולות הבידוד של הפנלים הללו.

    מי צריך פנל מבודד בכלל?

    ישנן מספר דרכים שבהן סגירת מרפסת עם פנלים מבודדים יכולה לשפר את השימוש היום יומי במרפסת שלכם. השימוש בפנל מבודד לסגירת מרפסת הוא דרך נפוצה ליצור פינת חמד בבית. בידוד מפני השמש והגשם, הרוח והאבק באוויר, הם כולם יתרונות של סגירת המרפסת. ברוב המקרים משתמשים בפנל מבודד ללא חלונות לסגירת מרפסות מה שתורם עוד יותר לפרטיות. אם אתם רוצים לסגור את המרפסת כדי להנות מהשימוש בה, גם בימים פחות שמשיים, חייגו עכשיו לחברת 'גגות ובנייה קלה'.

    לקבלת ייעוץ, השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      עיצוב ופיתוח אתרים עיצוב ופיתוח אתרים